wtorek, 3 grudnia 2013

Limonkowy makijaż dla brązowych oczu.

 Komentarz chyba zbędny. Zieleń w takim odcieniu cudownie komplementuje takie brązowe oczy, ciemne włosy i karnację. Możnaby nawet powiedzieć, że najlepiej spośród innych kolorów.





Oczy wykonałam paletkami Sleek, które zawierają takie limonkowe kolory. Przyznam, że już nie pamiętam dokładnie jakie to były, ale podejrzewam, że Snapshot i Original :)

Widać też ładnie wyszczuplony, wykonturowany nosek, a jak takiego czegoś dokonać, to lada dzień będzie o tym film i post.



Do tego makijażu dołożyłam także nude usta, ale modelka mi je już zjadła zanim zdążyłam zrobić zdjęcia :)


I jak się podoba? Czy będąc posiadaczkami tego typu urody i brązowych oczu malujecie oczy na taki kolor ? Czy się go wystrzegacie? Jak tak, to mam nadzieję, że przekonałam Was do wypróbowania go na sobie :)

Pozdrawiam, Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz