sobota, 30 listopada 2013

Classic, easy, fall make up #1






Prosty, (naprawdę! zobaczycie już w pierwszej minucie, że tak jest), klasyczny, bo na każdą okazję i uniwersalny, bo dla każdego typu urody i każdej tęczówki oka. Widzicie? Same pozytywy!






Kosmetyki jakie użyłam:
* podkład Cien, odcień light beige 02, tak to ten z Lidla (recenzja wkrótce, koniecznie!)
* kamuflarz Catrice
* korektor Essence, Stay all day , odcień 10
* do brwi kredka Catrice, odcień 020
* baza pod cienie Essence I ♥ stage
* bronzer i rozświetlacz Sleek Contour kit, odcień light
* tusz Wibo Extreme lashes
* cienie paletka Sleek Au Naturel
* cień w kremie Essence z limitowanki Balerina Backstage
*szminka Kobo, odcień Wine red, seria Celebrity Lips



tu widać najrzeczywistniejszy kolor tej pomadki o jaki mi chodzi by użyć w tym looku, żeby to nie była tylko banalna czerwień



Pewnie większość z Was dzis imprezuje, a ja dopiero co wróciłam z imprezy rodzinnej przebytej na spokojnie, wiadomo jak to jest, jutro druga, a swoją szaloną imprezę andrzejkową miałam wczoraj. Dzisiaj muszę ją odespać, bo 3 h snu nie sprzyjają tak intensywnemu trybu życia ;)

pozdrawiam, Emilia Cecylia


1 komentarz:

  1. Makijaż przepiękny ;) pomadka w genialnym kolorze !
    Masz świetną fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń