środa, 6 listopada 2013

Premiere make up tutorial.


W końcu jakiś konkretny makijaż na moim blogu zawitał. Nawet z sztucznymi rzęsami ;) To mój makijaż i cała stylizacja jakie miałam na premierę swojego filmu z Pauliną Holtz 28 października. Więc to taka moja wersja bardziej wyjściowa i okolicznościowa oraz imprezowa. Makijaż jak widać dość intensywny, oko w miarę klasyczne, mocno podkreślone, ale w stonowanych kolorach, tylko usta bardziej krzykliwe i "dzikie" :D Początkowo chciałam postawić na czerwień albo coś cielistego, ale za namową moich dziewczyn, że tak powiem zaszalałam.

Tutorial jak go wykonać tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=MCQkb0V99Wc

Większość zdjęć zostało zrobionych niestety dopiero po powrocie, więc makijaż na nich nie jest pierwszej świeżości.








Co do włosów, to jako, że moje odrastające włosy są teraz mega bezkształtne i na codzień chodzę w nich prostych jak taka wieśniarka, to jedyny sposób na nie to było zrobienie czegoś takiego , że włosy z tyłu całkowicie poupinane a z przodu przednie pasma zakręcone.




Stylizacja była bardzo klasyczna, zwykła, bez szału. Klasyczna "mała czarna" z koronkową górą, klasyczne czarne szpilki i dodająca pazura ramoneska 3/4 z ćwiekami.




I to na tyle. Komu się podoba ?


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem super!, makijaż świetny, do tego fajna stylizacja. Wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż! bardzo żałuję, że ja źle wyglądam w takich ciemnych makijażach, bo ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu tak sądzisz? ja jako wizazystka malująca "setki" osób nie akceptuje czegoś takiego, bo takie coś nie istnieje. Jak się wykona prawidłowo dopasowany do osoby i jej urodu makijaż, to mozna wykonać każdego rodzaju , który będzie pasował i wygląał na tej osobie pięknie :) Chętnie bym Ci to udowodniła :)

      Usuń
  3. Makijaż super! Bardzo mi się podoba. Stylizacja też, tylko te rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstopy wbrew moim upodobaniom [nie znoszę takich z lycry] bo w ostatniej chwili okazało się, ze te które myslałam by ubrać miały dziurę, o czym zapomniałam, więc poleciałam szybko do pobliskiego sklepu i kupiłam pierwsz lepsze które pasowały rozmiarem i w miarę kolorem :)

      Usuń