środa, 13 listopada 2013

Fall neon make up. Why not!




Jesień? Owszem, ale ona nie musi oznaczać konca kolorowych niczym wakacje makijaży. Taki kolorowy makijaż może mieć naprawdę niezłą moc w polepszaniu humoru danego dnia. W moim przypadku był to makijaż nie tyle na dzień, co na spotkanie towarzyskie, znane jako domówkę ;)




Tego typu makijaże są mi dość obce. Baaaaardzo rzadko można mnie spotkać z takimi tęczami na powiekach. 


Makijaż ten wykonałam głównie za pomocą paletką Sleek Acid, która jest pełna takich neonowych kolorów.


Jak dla mnie najważniejsze w tym makijażu było użycie tej nowej szminko-farbki w odcieniu nudziakowej pomarańczy. To ona czyni ten makijaż takim niebanalnym, dla mnie niezwykłym :)











A co Wy na to powiecie ?

Zrobiło Wam się radośniej od samego patrzenia? hahah

A czy Wy w takie najbardziej ponure dni w roku stawiacie na takie dzikie , kolorowe makijaże? 



Pozdrawiam, Emilia Cecylia

1 komentarz:

  1. bardzo mi się podoba ;) musisz zrobić tutoriale z takimi kolorowymi makijażami ;) są kosmiczne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń