sobota, 16 listopada 2013

Paznokciowo.

Dzisiaj wpis na szybko, gdzie bym chciała pokazać niektóre moje dotychczasowe jakieś ciekawsze zdobienia/kolory na paznokciach, a że ja w malowaniu paznokci jestem całkowitą amatorką bez cierpliwości, to nie będą to jakieś wypasione propozycje :)

Przy okazji można też zobaczyć mniej więcej metamorfozę moich paznokci, które trzeba przyznać zmieniły się kolosalnie i przeszły swoją baaaardzo długą drogę do punktu w jakim sie teraz znajdują. Te ostatnie to oczywiście aktualne. Co do tej ich metamorfozy, to napiszę o ich pielęgnacji i zapuszczaniu post za jakiś czas :)






















Jaki wzorek/kolor lub kształt paznokcia Wam najbardziej przypadł do gustu ? Ja kocham moje półszpice, które akurat po ostatnim manicure są już bardziej okrągłe.

Pozdrawiam, Emi 

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za zbytnią pstrokacizną na paznokciach, podoba mi się wersja czarno-biała, ale generalnie stawiam na jeden kolor (najczęściej jakiś naturalny) i ewentualnie na to mój ukochany topper z Pierre Rene (Glass Effect Transparent French). No i arbuzowe pazury super:)
    Jeśli chodzi o kształt to szpice nie podobają mi się wcale, ostatnio przekonałam się do lekkich migdałów, bo zawsze piłowałam na prosto. To taki kompromis, już nie paznokcie w kształcie łopat, ale jeszcze nie klasyczny migdałek;)

    OdpowiedzUsuń