niedziela, 24 listopada 2013

Emilia Cecylia radzi: Co warto zakupić w Rossmannie?(promocja -40% i te sprawy;)

Cześć! Cóż za radosny dla nas to tydzień, prawda? SuperPharm, Hebe i Rossmann zgotowali nam taką niespodziankę pod koniec miesiąca, że aż żal nie zaglądać do tych sklepów. Ja póki co zajrzałam tylko do Rossmanna, chociaż walczę ze sobą, by tam nie wrócić, ale znając życie jeszcze jutro to zrobię , bo zauważyłam, że warto kupić pewne produkty do pracy, z przeznaczeniem dla klientek.

Najpierw chciałabym Was zaprosić na film w którym specjalnie z tej okazji polecam produkty, które mam i są godne polecenia do kupienia w Rossmannie!  Więc jeśli jeszcze nie wybrałyście sie na zakupy, albo nie wiecie co warto kupić lub co byście może potrzebowały, to polecam obejrzeć mój filmik, a może namówię Was do jakiegoś zakupu, którego moim zdaniem każda fanka kosmetyków koniecznie powinna mieć! 




No i teraz czas na przedstawienie niewielkiej ilości moich dotychczasowych zakupów w Rossmannie:


boskie Rimmel Apocalipse, na razie niestety tylko w dwóch odcieniach, ale coś czuję, że nie dam rady i jutro dokupię chociaż jeden kolor więcej


 w różnym świetle kolory różnie wyglądają, więc wrzucam kilka wersji 




 ta czerwień aaaaaa! no i idealny kolor "nude" też cudeńko


dwa tusze: Miss Sporty głównie podkręcający, unoszący od nasady


oraz Wibo polecany przez wiele z Was, który głównie ma pogrubiać i niby wspomagać wzrost rzęs, ale w to, to ja nie wierzę chociaż oczywiście nie omieszkam przetestować i pod tym katem :)


długo wahałam sie pomiędzy kilkoma typowo cielistymi kolorami bez domieszki różu i chociaż w całym Rossmannie znalazłam ledwo 3 takie spełniające moje warunki, to ostatecznie wybrałam ten 250 Birthday suite z Rimmela; na zdjęciu wypada jako bardzo brązowo-pomarańczowy, ale w rzeczywistości to taki wpadający w brąz typowy cielisty kolor



No i ostatnia szminka to z Maybelline z serii Whispery, która ma cudowną gamę kolorystyczną i najchętniej chciałabym każdy kolor jaki jest, bo naprawdę są to nietuzinkowe, niespotykane w innych drogeryjnych markach kolory, no ale wiadomo... jednak bardzo zależało mi na znalezieniu czegoś w kolorze ciemnej, ciepłej fuksji bardziej wpadającej w fiolet aniżeli w róż i to jedyny kolor jaki widziałam w Rossmannie, który by najbardziej odpowiadał moim oczekiwaniom




też jak widać co zdjęcie, to inny odcień, trudno było sfotografować w sztucznym oświetleniu tak, by jak najrzeczywiściej oddać jej kolor 

I tutaj chciałabym skierować do Was pytanie z prośbą o pomoc na wskazanie mi jakiejś Rossmannowej szminki która byłaby jeszcze intensywniejsza od tej i wpadająca bardziej w śliwkowe/fioletowe odcienie; bo może ja nie umiem szukać, a pilnie takiej potrzebuje :(


promocja Rossmannowa to dla mnie przede wszystkim świetna okazja do zakupu nowych lakierów, bo zawsze jakoś mi na nie żal kasy, a tutaj w promocji moje ulubione lakiery, np. jak te z Lovely można dostać już za ok 3.60.; skusiłam się jednak tylko na dwa kolory, takie typowo jesienno-zimowe:  


I to na tyle, jakbym coś jeszcze zakupiła w promocji w najbliższych dniach to oczywiście dam znać co tam doszło mi do zbiorów żebyście mogły np. wskazać jaki produkt by Was interesował, aby go zrecenzować :)

Bardzo mnie interesuje co Wy może już kupiłyście na promocjach, więc napiszcie mi pod spodem koniecznie, zainspirujcie mnie!

pozdrawiam, Emilia Cecylia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz