piątek, 22 listopada 2013

Pracująco, cz.3

 Na dzisiaj mam dla Was tylko taki wpis znowu z backstage'u mojej pracy. 

Jakiś czas temu pracowałam przy kręceniu jakby kontynuuacji znanego kiedyś serialu emitowanego w tvp2. 
Tytuł odcinka "Ale chcica". 

Możecie zobaczyć makijaże jakie wykonałam. Miały być imprezowe. Jak zawsze gdy mam do pomalowania kilka modelek/aktorek przy jednym jakimś projekcie, to staram się by każdy makijaż był inny. Nie lubię monotoni, więc jak mogę się wykazać jakoś, to korzystam z okazji, a co! :)








No i dalej to już taka fotorelacja z planu. 




























 Mam nadzieję, że lubicie takie posty, jak tak to dajcie mi o tym znać w komentarzach :)

A dzisiaj piątek a mieszkam dwa kroki od Rossmanna, co znaczy, że wiadomo gdzie się udam już z samego rana :D Dam znać oczywiście na co się skusiłam :) Wy też dajcie znać, co już może udało Wam się zakupić na promocjach :)

pozdrawiam,

Emilia Cecylia

1 komentarz:

  1. Witaj. Czytam Twojego bloga juz od jakiegś czasu i bardzo go lubię. Mam małe pytanie. Pracujesz jako wizażystka, działasz przy filmach więc pewnie założyłaś działalność gospodarczą by robić to legalnie. Mogłabyś zrobić wpis na ten temat? O działalności gospodarczej z perspektywy wizażysty? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń