wtorek, 24 grudnia 2013

Elficki make up świąteczny!

 Jak tam przygotowania do świąt? U mnie na lajcie, bez spiny, dziś ostatnie prezenty i bieganiny po mieście, a jutro już wielkie obżarstwo, prezenty, przesiadywanie pod choinką, Boże narodzenie i cała ta magiczna otoczka ♥ loooove it! A Wy ?

Jedną propozycję makijażu świątecznego zapodałam w poprzednim wpisie, a dziś chciałabym Wam przedstawić w formie samych zdjęć inny makijaż, który jest moją propozycją z zeszłego roku i w moim guście jest najpiękniejszą opcją na makijaż na ten czas - idealnie odzwierciedla wizję świąt w mojej głowie. W takich kolorach, w takim wydaniu elegancji widzę święta bożegonarodzenia. Mam na myśli wersję z czerwonymi ustami, bo do tego makijażu zapodałam dwie opcje ust. Zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi czerwieni na ustach, bo postarza, bo "coś tam", więc z różowymi też musi być. O nikim nie zapominam :)



Tutorial wprawdzie w złej jakości, ale co trzeba to widać:








No i druga wersja bardziej na słodko i w bardziej ryzykownym połączeniu:




Jak zwykle ze wszystkim w życiu, tak i z filmikami jestem spóźniona w swoim cykly vlogmas - grudzień z Emilią Cecylią i zamiast do dziś wrzucić Wam drugą propozycję na święta, to niestety ona pojawi się dopiero jakoś po nich, a dziś mam dla Was filmik w którym odpowiem na najbardziej nurtujące pytanie wszystkich: co jem,że mam taką sylwetkę? A jaką to pewnie już zdążyliście zauważyć :)


W tym pokażę także 5 losowych posiłków jakie sobie przyrządziłam w ostatnich dniach. Mogłabym napisać także i tutaj jaki jest mój stosunek do diet i zdrowego odżywiania oraz jak w teorii ono wygląda, poświęcając tematowi jedzenia tyle ile na niego zasługuje, czyli dłuuuuugi wpis, ale myślę, że byłoby to bez sensu podczas kiedy w filmiku prawie wszystko co bym chciała przekazać, to przekazałam, dlatego zapraszam i zachęcam do obejrzenia:



Wesołych świąt już życzyłam poprzednio, ale nie zaszkodzi jeszcze raz w kontekście powyższym: pełnych brzuchów! Diety na bok! Braku miejsca pod choinką i uśmiechu od ucha do ucha w gronie najbliższych :)

życzę ja..
Emilia Cecylia




3 komentarze:

  1. Makijaż śliczny :)
    Pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja z różowymi ustami jest moim numerem jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for action the moment to discuss this, I feel strongly around it and love learning many on this topic.I have site around this best poker rakeback If potential, as you gain expertise, would you notice change your blog with much information? It is highly helpful for me.
    Addicting Cheer Leading Games

    OdpowiedzUsuń