środa, 4 grudnia 2013

Świąteczne mini rozdanie z wygraną dla dwóch osób oraz wyzwanie VLOGMAS.


A jednak, poddaję się słynnemu wyzwaniu przedświątecznemu, gdzie vlogerzy do 24 grudnia dodają codziennie po jednym wideo na swój kanał. Długo się nad tym zastanawiałam czy ma sens, czy podołam temu i przede wszystkim będę mieć pomysły na te filmy, ale to głównie zależy od Was, czy będziecie mi te pomysły podrzucać (na co bardzo liczę). 

Drugą niespodzianką z okazji świąt i mojego 100 filmiku na yt jest mini rozdanie w którym wyłonię dwie osoby, które wygrają po jednym lakierze o cudnym kolorze nude lub neonowego różu, a także po jednej mojej ulubionej szmince Wibo Eliksir w bardzo uniwersalnych i ładnych kolorach. Ten odcień nude to najlepszy chyba jaki obecnie mam!




Warunki rozdania:
Rozdanie jest tylko dla moich subskrybentów.

1. Trzeba subskrybować mój kanał.
 2. Zlajkować kciukiem w górę powyższy film.
3. Napisać w komentarzu pod filmem na yt, że się zgłaszacie zostawiając swój adres e-mail oraz pisząc,czy "lubicie" także mój funpage. To mi ułatwi weryfikację.
 4. Opcjonalnie można, ale niekoniecznie polubić mój funpage, co podwoi Wasze szanse na wygraną -> http://www.facebook.com/pages/Emilia-Cecylia-Lipińska-wizażstylizacja/143645052379099

Rozdanie trwa do 24 grudnia, a wyniki zostaną ogłoszone pod tym filmem na kanale yt, a także na facebooku, z tego względu też warto go polubić, żeby dowiedzieć się o wygranej :)

życzę powodzenia!
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz