poniedziałek, 21 października 2013

Pracująco #2.


Dzisiaj kolejna porcja odsłaniająca moją pracę od kuchni, a także jej efekty. Tyle się tego na codzień dzieje, że mam problem w regularnym odnotowywaniu tego na blogu,  a nawet i fejsie, ale co nieco można zobaczyć. Tutaj jak widać mam zaległości nawet z wakacji jeszcze, kiedy to między innymi pracowałam w Warszawie, albo w Świnoujściu kręcąc spoty z Andrzejem Nejmanem. A także ze współpracy z Zaremba International Academy, której szefową i główną fryzjerką prowadzącą to szkolenie, a także właścicielką tej słynnej grupy fryzjerskiej jest jedyna do tej pory polska Mistrzyni Świata w fryzjerstwie Joanna Zaremba :) To była przyjemność móc dla niej pracować. Co do spotów reklamowych dla składówwęgla.pl to kwestia całej kampanii reklamowej na okres 1.5 roku. W związku z tym  co jakiś czas jadę realizować nowe zlecenie z tym związane, kolejne już za 2 dni, bo spoty są robione na bieżąco na pewne konkretne okoliczności, jak święta, wakacje,zimę, konkursy, itd., które potem są emitowane w TVP 1 i 2 głównie pomiędzy Wiadomościami, ale także w trakcie ramówki dziennej :)  To dość spory projekt, wbrew pozorom całkiem duże przedsięwzięcie za kolosalną kasę, bo cała kampania warta kilka milionów, ale o tym nie chcę i nie mogę mówić :) 

Oto mini relacja z tych zleceń, trochę zza kulis w postaci filmu:













Takie cudowne ciemne, kasztanowe włosy z fioletowym refleksem chętnie sobie zaserwuję przy najbliższej koloracji, ............ która może wydarzyć się dopiero za jakieś 10 lat :D 




Tutaj w Warszawie, a bardziej pod nią, w luksusowym hotelu Ossa kręcąc z A. Nejmanem. Okropna gorącz, z 40 stopni, pot spływał niemiłosiernie, a ja musiałam utrzymać makijaż w nienagannym stanie. Taka moja rola, a by się każdemu wydawało, że jak facet to po co tam ja :)




2 tyg. później w Świnoujściu realizując kolejną reklamówkę...




Ah te poświęcenia dla dobra produkcji :D 

Poprawki, popraweczki ;)
Czasem relaks na planie i mi się należy :) A tak na poważnie, to robię zawsze nie tylko za wizażystkę, ale także za statystkę, w tym przypadku do ustawiania kadru na mnie. Wiadomo, aktor musi przyjśc już na gotowe :)


Kolejny spot kręciliśmy w czwartek, tym razem w samym sercu stolicy, a konkretniej w Teatrze Kwadrat. 

A tutaj mamy garderobę i stanowiska m.in Pawła Małaszyńskiego i Marty Żmudy-Trzebiatowskiej :)


Mój secik.



Cóż... ostatecznie wygryzłam Nejmana haha. Mój ziomek węgielek ;)






No na deskach teatru profesjonalnego to mnie jeszcze nie widzieli, ale wszystko przede mną :D 










 I na dzisiaj to tyle mam Wam do przekazania. Chociaż w poczekalni mam mnóstwo makijaży i backstagey z pracy, ale nie wiem kiedy i czy w ogóle je upublikuje, bo ile można. A też nie wiem, czy kogokolwiek interesują takie wpisy. 

Pozdrawiam, 
Emilia Cecylia









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz