sobota, 26 października 2013

Meow -> Cat halloween make up.


A tak mnie poniosło z okazji zbliżającego się Halloween. Ja tego dnia to nie obchodzę, ale każda okazja do eksperymentowania z makijażem jest dobra :)
Moja pierwsza propozycja to na kotka. Mam nadzieję, że chociaż trochę podobnie mi wyszło :)

No to enjoy!  Mam nadzieję, że jeśli wybieracie się na tego typu imprezę, to podsunęłam Wam całkiem fajny pomysł na ucharakteryzowanie się bez specjalnego stroju, tylko za pomocą podstawowych kosmetyków do makijażu. Specjalnie taka wersja minimalistyczna nawet bez sztucznych rzęs, by każdy mógł ją wykonać :)












pozdrawiam,
Emilia Cecylia 

2 komentarze:

  1. Pomysł świetny i wykonanie również ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń