niedziela, 13 października 2013

Makijaż jesienny na dzień w 10 minut !


Jak widać można uzyskać całkiem efektowny, kolorowy i intensywny makijaż w dosłownie 10 minut, bo tylko tyle miałam czasu przed wyjściem i dosłownie tylko 2 cieniami kolorowymi oraz czarnym, ale tego to nie liczę. 

Można? Można. To świetny patent na makijaż ciekawy, wyrazisty, inny od zwykłych dziennych makijaży, kiedy chcemy trochę urozmaicenia na naszej twarzy -> DWA CIENIE o kolorach komplementujących się nawzajem, które ładnie będą się uzupełniać lub wręcz przeciwnie ze sobą kontrastować. 


Wbrew pozorom, przy większej wprawie można go osiągnąć już po ok 10 minutach jak w moim przypadku, najs, co ? :)

Ja użyłąm do tego makijażu akurat cieni Sleeka z paletki Snapshots, a na ustach mam przeboską, najlepszą  szminkę "nude"  jaką w życiu używałam czyli Wibo z serii Eliksir ♥ Polecam!



Moim zdaniem dobrze się wpasowuje w makijaż jesienny, bo mamy dwa kolory typowe dla wczesnej jesieni jaką mamy teraz za oknem. Pomarańcz jako te liście co już nam zżółkniały i zieleń jako te akcenty liści pozostałych jeszcze z lata. 







Jak dla mnie to makijaż dzienny, ale na pewno znajdzie się ktoś, kto na codzień maluje się tak delikatnie i zachowawczo, że ten makijaż "ubierze" na jakieś wieczorne wyjście. Chociaż jak na moje, to na wieczór potrzebne są bardziej eleganckie i wieczorne akcenty. 







Spróbujcie stosować taki patent u siebie! Nie bójcie się kolorów nawet w codziennych swoich odsłonach. Za taki makijaż ani z pracy, ani z uczelni lub szkoły Was raczej nikt nie wyrzuci ;) 

Pozdrawiam, 

Emilia Cecylia


4 komentarze: