wtorek, 5 sierpnia 2014

VLOG z Warszawy i spotkania z ytuberami oraz moja fryzurowa metamorfoza!

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć jak spędziłam weekend w Warszawie na spotkaniu i szkoleniu w naszej agencji Mediakraft ze znanymi Wam dobrze youtuberami, a w dodatku podobnie jak rok temu odważyłam się na pewną metamorfozę fryzurową.


Niby to nic niezwykłego dla większości z Was, ale gdybyście znali moje podejście dotychczasowe do farbowania włosów, wiedzielibyście jak wielka to zmiana w moim życiu. Mam taki moment w życiu, że bardzo potrzebowałam zmiany. Zakończenie pewnego etapu w życiu i rozpoczęcie nowego, tego najgorszego, zmienia mnie nie tyle wewnętrznie, ale także skłania do potrzeby zmian zewnętrznych. Odświeżenie koloru moich włosów uznałam za
dobry pomysł na zmianę. Choć to nie wszystko, bo w planach mam większe zmiany wyglądu ;)

i po ...






Można pomyśleć, że to na pozór zwykłe farbowanie, albo co gorsza pasemka. A ja jak już miałam zerwać swoje postanowienie i zdecydować się na pierwszą taką zmianę po 24 latach, to tylko na coś unikatowego i najbardziej stylowego o czym świadczy fakt, że noszą to ostatnio wszystkie gwiazdy Hollywood -> SPLASH OMBRE = ombre pionowe, czyli rozjaśniane refleksy imitujące odbicie słońca, w moim przypadku połączone z ombre poziomym przy zachowaniu swoich odrostów. Jest to najnowsza forma farbowania ombre.
Jest to piękny efekt, bo powoduje, że kolor mieni się w zależności od tego jak się spojrzy, jak ruszy głową lub jak odbije się słońce. Zrobienie czegoś takiego to kilka godzin pieprzenia się, użycie dwóch rodzajów farb, a wykonanie tego na naturalnych włosach, żeby przejścia między farbą a naturalnym kolorem wyglądały naturalnie, to level hard, dlatego zaufać mogłam tylko jednej osobie! Jeśli jesteś z Warszawy i potrzebujesz stylowej zmiany, musisz poznać ten młody talent! Koniecznie! Dodam na zachęte, że stylizuje największe gwiazdy w Polsce oraz najbogatsze głowy w kraju, czesze w programach tv i pracuję na codzień w Atelier Leszka Czajki, więc można mu ZAUFAĆ!
 



 



 



z cudowną Karoliną; świetna kobieta!



zielone piwo? tylko w Lemoniadowym Joe na Chmielnej sprytnie schowanym, gdzie mozna kupić z kilkunastoma rodzajami syropów do piwa, ja wzięłam Blue Curacao i taki dało efekt: 


 część Mediakraftowej familii

a drugiego dnia przyjemna praca i produkcja 3 filmów z Karoliną na mój i jej kanały; jak się nie będzie wstydzić, to lada dzień będzie na jej kanale poradnik z mini makijażem jak wykonać trwały makijaż na lato


a także tutorial fryzurowy z trzema prostymi fryzurkami do wykonania na lato




 a na moim kanale pojawi się TAG ekstremalne scenariusze, ktoś ciekawy? ;)









ŚWIETNI LUDZIE! DOBRY WYPAD. 

DO PRZECZYTANIA I OBEJRZENIA!

pozdrawiam, całuję, tulę
Emilia Cecylia

1 komentarz: