poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Poznaj najlepszy i tani kosmetyk na boskie ciało latem!

Nic dodać, nic ująć, musisz obejrzeć po prostu mój najnowszy film jeśli chcesz poznać tani i stosunkowo nowy produkt, dzięki któremu Twoje ciało latem będzie wyglądać bosko. Zapraszam! Tylko się nie przestrasz. Jeśli chcesz zostać wizażystko-stylistko-blogerką a w dodatku pisać mgr po nocach to tak będziesz właśnie wyglądać To nie jest śmieszne, ale wybaczcie ten wygląd. Po prostu taki maraton intensywnych miesięcy w końcu się udziela i jak zaraz nie będę mieć urlopu to wykituję, a musiałam zrobić ten film jak najszybciej :)



Naprawdę nie chciałabym się Wam żalić, ale chyba po moim wyglądzie można się domyślić, jak ciężko pracuję, od dnia do nocy, intensywnie, ciągle w podróży. Życie zawodowej wizażystki, w kategorii profesjonalnej to naprawdę ciężka sprawa. To nie jest takie cukierkowe i fancy jakby wydawało się patrząc po yt i tym jak sobie to wyobrażamy. Do tego piszę magisterkę, nie mając życia prywatnego kompletnie, o śnie niewspominając. Bywało w ostatnim czasie, że spałam tylko kilkanaście godzin w tygodniu, ale dlaczego tak, to będziecie mogli zobaczyć na moim filmie jaki przygotowuję o całym tygodniu z mojego życia jako wizażystki. Póki co możecie zobaczyć krótką jego wersję, taki jakby zwiastun: 



Mam nadzieję, że miło spędziliście czas przy moich filmach :)

pozdrawiam, całuję, tulę, 
Emilia Cecylia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz