czwartek, 21 sierpnia 2014

Emilia Cecylia radzi: Porady na trwały, ale lekki makijaż letni + tutorial na kolorowy makijaż

Wiem, że trochę późno zarzucami takimi niezbędnymi poradami na trwały, lekki a efektowny makijaż letni, ale jestem strasznie zabiegana. Wczoraj wróciłam z joba we Wroclove na którym byłam prosto z Paryża do którego wybrałam się na póki co jedyny 5 dniowy urlop wakacyjny. Tak więc nie miałam kiedy wrzucić, mimo, że materiał gotowy był dawno, a i go stworzyłam zbyt późno, bo dopiero dotarł do mnie sprzęt dzięki któremu od teraz będę robić regularne filmy w świetnej jakości.





 Jak nie w tym roku już, to może propozycja makijażu albo te porady przydadzą się Wam na następny. No chyba, że odważniejszym dziewczynom także jesienią. 











zapraszam do siebie na instagram i fb, gdzie na bieżąco wrzucam foty z życia prywatnego, pracy, a także moje prace z portfolio  :

www.instagram.com/emilia_lipinska
http://www.facebook.com/pages/Emilia-Cecylia-Lipinska-wizazstylizacja/143645052379099

pozdrawiam, całuję, tulę

Emilia Cecylia

2 komentarze:

  1. Niestety chyba nigdy nie przekonam się do takich kolorów na powiekach. Jest tyle pięknych odcieni, które podkreślą nasze spojrzenie, ożywią, nadadzą świeżości, po co więc robić sobie takie kuku i nadawać efekt chorych oczu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakoś nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń