sobota, 15 marca 2014

Sleek Vintage Romance: makijaż fioletowo-różowy dla każdego (tutorial)


Starając się nadrobić zaległości i to co Wam obiecałam zrobić, musiałam aż sięgnąć do wakacji, gdzie obiecałam wykonać kilka makijaży moją ówcześnie najnowszą paletką Sleek Vintage Romance.
Tak więc dzisiaj mam dla Was jeden z takich makijaży. Ten wykonałam dość chaotycznie i tak na szybko przed pewną imprezą jakiś czas temu. (Widać po włosach, że musiało to być kilka miesięcy temu ;)
Mam nadzieję jednak, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu, bo:

Jest dla każdej z Was! Dla każdej tęczówki oka, a także do każdego typu karnacji!






kosmetyki jakie użyłam można zobaczyć kilka zdjęć niżej


zdjęcia nie były fotoszopowane; to blogspot lekko je wygładza, a tak to zasługa tylko makijażu, co widać po włoskach, zmarszczkach, otwartych porach i małych prosakach




Kosmetyki, które użyłam:

*podkład Cien z Lidla zmieszane Ivory i Light Beige 1:1
*korektor Maybelline Afiinitone 01, kamuflaże Catrice
*puder Rimmel Stay Matte 06, Kryolan puder ryżowy Anti shine
*mus do konturowania z Essence 
*róż MUA 
*brwi Maybelline Color Tatoo Permanent taupe
*cienie widoczne na filmie wszystkie z paletki Sleek Vintage Romance
* eyeliner żelowy z Maybelline
*czarna kredka L'oreal
*sztuczne rzęsy od chińczyka za 4 zł (moje ulubione), tuszu nie pamiętam
*usta Rimmel Apocalipse Nude Eclipse










Mam nadzieję, że się podobało i choć ktoś z Was postara się go odtworzyć na sobie przy najbliższej okazji jeśli posiada oczywiście tę paletkę lub inne cienie w takich kolorach :)

pozdrawiam xoxo

Emilia Cecylia

6 komentarzy: