sobota, 1 marca 2014

Babskie dylematy. Pomocy!

Zakupy. Ostatnio, gdy jestem przy kasie realizuje wszystkie swoje must have'y, które planowałam kupić od dłuższego czasu, a które co ważniejsze - są takimi klasykami-niezbędnikami, które powinnam mieć już dawno! Skórzane spodnie może nie należą do uniwersalnego kanonu klasycznego niezbędnika, ale dla mnie zdecydowanie tak, a że napalałam się na nie od pół roku, a do tej pory bardzo trudno było je znaleźć, to teraz w końcu spełniłam swoją zachciankę. Problem z tym straszny, bo sami wiecie jak wyglądam, więc żeby tak ciężko układający się materiał wyglądał na moich patykach dobrze, to nieosiągalne! A jeszcze ograniczeniem jest oczywiście cena i dostępność w sklepach stacjonarnych, a że to produkt jeden z tych droższych i trudniej dostępnych to już myślałam, że nic z tego, aż w końcu na ratunek przyszedł H&M. Mimo niepełnej satysfakcji z tego jak leżą, trochę na siłę i bez przekonania kupiłam te:

 Oczywiście nie patrzcie na moje śmieszne skarpetki i butów nie bierzcie pod uwagę, bo wiadomo, że w takich do nich chodzić nie będę.

Były też takie, z dresowymi wstawkami po boku i choć wydaje mi się, że leżą już poprawniej, to jednak te lampasy mi nie odpowiadały, bo podobne mam, a ja chciałam całe stricte skórzane, a te już wyglądały jak legginsy.


Jadąc do domu i chcąc w moim H&M dorwać mniejszy rozmiar tych pierwszych, w innym sklepie znalazłam te:


I co zrobiłam ? Kupiłam!
Bo jak zobaczyłam idealnie obcisłe, przylegające mi do nóg jak właśnie chciałabym, to uznałam, że "to jest to" !
Jednak teraz straciłam już to przekonanie i mam dylemat, które oddać! Doradźcie.
Kobieta ze sklepu od tych powiedziała, że nie ma opcji zwrotu, ale z tego co mi się wydaje, to wg praw konsumenta mam takie prawo, prawda?


 Te ostatnie mają te pikowane wstawki na kolanach jak te poniższe, co mi się akurat nie podoba, bo nie wyglądają tak zacnie jak na ten pani i to mnie od nich właśnie odpycha... a te pierwsze za to są bardziej klasyczne. 


Uprzedzam Was na wszelakie komentarze typu: wyglądam w nich jak trup, że nie pasują do moich chudych nóg itd. bo nie wezmę ich w ogóle pod uwagę. Mam takie nogi, a nie inne, tego nie zmienię, a skórzane spodnie bardzo mi się pragną, więc nic na to nie poradzę :D

Generalnie to tak wyglądają moje wzory, która opcja moich spodni jest im bliższa?


Drugi problem zakupowy w którym chcę się doradzić to już jeden z tych klasyków niezbędników, którego wstyd, że nie mam. Mam z jakieś 3 sukienki czarne, ale żadna z nich nie jest klasyczną, uniwersalną "małą czarną". Taką na każdą okazję, do której wszystko praktycznie pasuje i jak niewiadomo jak się ubrać, to jest ratunkiem, bo zawsze się wpasuje w okazję i można ją nosić nieskończenie dużo razy, a i tak nikt tego nie zauważy. Chciałam jednak by nie była zbyt zwykła, ale trochę bardziej zmysłowa, np. z jakąś koronką no i teraz padło póki co na takie typy, bo w sklepach stacjonarnych dosyć, że nie mogę podobnych znaleźć, to już jak są, to rozmiary mają dla słoni, a dla mnie znaleźć taką co będzie mega obcisła na całej długości, to nie lada wyzwanie. No to która? Dawajcie proszę swoje typy ;) 


Z góry dziękuje za pomoc i swoje typy Robaczki ;*



5 komentarzy:

  1. te pierwsze źle leżą
    drugie super ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. zostaw 2 ,o wiele lepiej leżą .co do małej czarnej to na stronie sin saya są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam , widziałam i żadna nie spełnia moich wymogów, te powyższe jedynie w miarę tak, więc dlatego proszę abyście mi poradziły, która z nich podoba Wam się najbardziej :)

      Usuń
  3. te drugie spodnie, które kupiłaś o wiele bardziej mi się podobają, tylo szpilki i jest sexy :D chociaz do tego zestawu też fajnie :) (nie oddawaj) a sukienka... ta pierwsza to zwykła skarpeta, w której pewnie po jednym praniu zrobią się dziurki. Jak już imprezowo to 2 i 4 nie wiem jak leży ta nie przymierzona ;p

    OdpowiedzUsuń