poniedziałek, 10 lutego 2014

Vlog zakupowy z kosmetykizameryki.pl + mix instagramowy!




Przyszła do mnie paczka ze sklepu internetowego www.kosmetykizameryki.pl i wpadłam na pomysł, by nagrać pierwsze wrażenie po otworzeniu paczki, ale nie tylko, bo także będzie II część o większości kosmetyków, które zakupiłam w ostatnim czasie ;)

W tym filmiku zobaczycie przede wszystkim same produkty do ust, bo to w nie ostatnio intensywnie się zaopatruję, chcąc uzbierać kolekcję wszystkich kolorów jakich pragnę. Najcieższe poszukiwania przeprowadzam z ciemnymi kolorami, przede wszystkim idealnymi odcieniami śliwki, o co jest baaaaardzo trudne; stąd zakupiłam z tego sklepu 2 na wypróbowanie - Revlon i Astor, a wszystko w śmiesznie tanich cenach ;)



A żeby ten post nie był za krótki, to wrzucam mix instagramowy z ostatnich miesięcy. Jeśli mnie nie śledzisz na instagramie to zapraszam: http://instagram.com/emilia_lipinska# bo tam jest mix mojego życia zawodowego i prywatnego :)





















































DO ZOBACZENIA I PRZECZYTANIA! BUZIAKI xoxo

Emilia Cecylia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz