poniedziałek, 24 lutego 2014

Mix zza kulis mojej pracy #7 + kilka prac z portfolio + ja po fryzjerze!


Cześć! Tak,  znowu Was zawodzę, ale ostatnio miałam ciężkie i bardzo aktywne dni w pracy, a jeszcze cięższe w życiu osobistym i jakoś nie mogłam się zebrać. 
No, ale przechodząc do sedna sprawy: dzisiaj mam dla Was kolejny mix z zza kulis mojej kochanej pracy, a na samym końcu moja niewielka zmiana na głowie po wizycie u mojego osobistego fryzjera, który jest fryzjerem gwiazd, czesze do sesji dla magazynów m.in. Vivy oraz programów takich jak Must be the music, Got to dance i Taniec z gwiazdami, a tym samym prawą ręką najsłynniejszego fryzjera w Polsce - Leszka Czajki :)) Ah, taki mam zaszczyt! :D

Na dole same zdjęcia, a tutaj zapraszam na krótkie filmiki z tego co zobaczycie poniżej + zdjęcia. 


Let's go ! 













W moim ulubionym miejscu pracy ostatnio z którym realizuje swoje zawodowe marzenia i cele, ale o tym kiedy indziej - jak już do tego dojdzie :)















fot. Bukowska photography
model: Paulina Wu
make up artist/hair: Emilia Lipińska
assistant: Marcelina Jaworska
w Studio Vesper





















Jeszcze przed ścięciem, miałam już takiego superaśnego boba o długości do której dążę :)  :





I po:


 Rewolucji nie ma, bo chodziło nam tylko o wyrównanie włosów do jakiejś jednej mniej więcej długości, żeby nadać jakiś klasyczny krój z którym będę wyglądać zadbanie, gustownie i przede wszystkim będę mogła bez wstydu je dalej zapuszczać do swojej upragnionej długości boba jaką miałam już przed podcięciem. Swoją drogą, tak jak moja mama stwierdziła, że włosy nic mi nie rosną, tak ja nie mogę uwierzyć jak szybko doszły do takiego momentu o którym myślałam po ścięciu jak o dalekiej przyszłości, a tu tyle krzyku i ledwo się obejrzałam a już mam boba :)





Wojtuś mój mistrzu starał się jak mógł, żeby nie zrobić mi grzyba o długości do połowy polika i żeby jednocześnie zakryć jeszcze te zbyt krótkie, których nie widać, bo są pod spodem dłuższych. Z lewą stroną - tą najkrótszą nie dało się nic innego zrobić, żeby wyrównać w linii prostej, więc zostało jeszcze tak, ale już za miesiąc lub dwa mi je wyrówna jak odrosną.



I na dzisiaj to już wszystko. 
Jutro odezwę się z pierwszą recenzją produktu lidlowego :)

Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. a mogę zapytać z jakiej firmy masz kuferek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no pewnie, że możesz, tylko odpowiedź Ci pewnie wiele nie pomoże, bo ja go kupowałam na allegro, więc nie jest to jakaś konkretna, znana marka :)

      Usuń
  2. Dużo się u Ciebie dzieje :D Fryzurkę to masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ale dziś to już nie wygląda tak zacnie, gdy sama musze ją ukłądać :( a myślisz, że dużo??? eee chyba nie, mogłoby więcej :D

      Usuń