poniedziałek, 23 września 2013

Instagramowo.

Dzisiaj taki mini wpisik z małą ilością migawek z mojego życia prywatnego no i kapkę z zawodowego też ;)


 każdy wie i teraz Wy też, że za ice coffee zrobię wiele, a za taką Sticky z Coffeeheaven to najwięcej!


 nasze jedynie zdjęcie wspólne z Piotrkiem (na after party po skończonych zdjęciach do filmu Moje miejsce we śnie)
 z moją Sis na clubbingu; no taka trochę niewyraźna w transie, ale wiecie jak to jest ;)
 lasagna bez mielonego, ale za to z bakłażanem, hmm dziwna taka wegetariańska wersja, ale dobreeee; tylko musiałam reklamować, bo pierwsza wersja dania była zimna ;)
 najlepsze na świecie domowej roboty by Szuwarek ♥ mogłabym nie jeść nic więcej
 Big Mac o 01.00  w nocy czemu by nie? ;)
 typowe wakacyjne łapanie słońca
 a tu moje cudo na które czekałam tak długo, że minęło lato, no ale jestem już gotowa na następnę! :D
 a tak wygląda moja cud dieta o którą wszyscy pytają -> smalec z ogórasem all the time! ostatnio nie jem na kolację nic innego; tak na kolację! zbrodnia za zbronią haha.
 moje pazurki od razu po manicurze; prawie w idealnym kształcie do jakiego obecnie dążę; niestety nie wyglądają już tak od dziś, bo jeden - wskazujący mi się całkowicie połamał i teraz wyglądam jakby ktoś uciął mi palec :(
 w moim raju ♥ 5 h lub 12h na planie/sesji nieistotne! miłość bezwarunkowa.


 pierwsza inauguracja roku akademickiego 13/14; takie wdrażanie się, na spokojnie ;)
 moja cudna modelina, ah ukradłabym jej oczy, usta, kości policzkowe i ciało ! wszystko!
 a tu zakupy jedne z ostatnich o których jeszcze będzie i post i filmik, z ostatnich, bo ostatnio coś mnie opętało i kupuje jak szalona a konto i skarpeta coraz biedniejsze :(
 wieczorne obżarstwo yummy!
 najlepszy duet!
 moje pazurki zanim jeden się zmniejszył o połowę, buu :(
pas charakteryzatorski jako nowy dom dla mojej ekipy i wielka pomoc dla mnie podczas pracy, mam taką przynaajmniej nadzieję 

moja armia po wypraniu gotowa do akcji z 5 makijażami na następny dzień



do przeczytania! pozdrawiam
Emilia Cecylia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz