piątek, 27 czerwca 2014

Pracująco #13 : Warsztaty fotograficzne w Złodziejewie - kilka prac z portfolio.

mój ulubiony dotychczas makijaż tam wykonany
  

Cześć! Jeśli śledzisz mnie na fb lub instagramie, to zapewne wiesz o tym co porabiam w mojej pracy na bieżąco. Jeśli nie, to objaśniam, że od pewnego czasu na stałe pracuję przy słynnych na całą Polskę ogólnopolskich tak zwanych warsztatach fotograficznych w Złodziejewie. Odbywają się pod Szubinem, w małej wsi Zalesie, a dokładniej w przepięknym pałacu. Cieszą się one powodzeniem ze względu na niesamowity klimat zdjęć, które tam powstają.

Pod koniec lipca mam niezły maraton związany z tym zleceniem. Będę tam pracować codziennie i będzie wiele makijaży do zrobienia, jednego dnia może i z 6 modelek do pomalowania a bardzo krótkim czasie, a wymaga to ode mnie dojazdu tam z Bydgoszczy, więc oznacza to codzienną tułaczkę PKSami z samego rana :)

Najpierw kapinka zza kulis:



 Przedstawiam, więc kilka prac z moim makijażem właśnie tam powstałych.


fot. Arkadiusz Chomik

 fot. Marcelina Oczkowska

fot. Jacek Batkowski

 fot. Rafał Bojar
 fot. Jacek Batkowski

 fot. Amos Photography




fot. Rafał Bojar

Na dzisiaj mam tylko tyle zdjęć z mojego portfolio do podzielenia się z Wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz