niedziela, 22 czerwca 2014

Pracująco # 12 trochę zza kulis i prac z portfolio


Cześć! Mocno pokutuję nad tym, że tak długo znowu mnie nie było, ale tyle się u mnie dzieje, że ledwo to ogarniam. Jestem zawalona pracą od rana do nocy. Prowadzenie biznesu jest jednak trudne i pochłaniające. Do tego finiszuję ostatnią sesję egzaminacyjną na studiach w moim życiu oraz pisałam pracę magisterską, którą obronię we wrześniu. Poza tym mam teraz bardzo ciężki czas, bo przechodzę w ten najtrudniejszy etap w życiu i kończę ten beztroski, a z tym wiążę się wiele spraw, stresów i decyzji  :)
To co u mnie się dzieje regularnie można śledzić na facebooku, do czego baaaardzo zapraszam.

Dzisiaj kolejna porcja zza kulis mojej pracy i jej efektów. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Do przeczytania! A będzie to niedługo, już mam nowy poradnikowy film na youtube, więc pojawi się z nim post.















fot. Szymon Jan Niemczewski / Pijane Fetysze
model: Kuba Górski / A S Model Management
stylist: Oliwia Górska
make up: Emilia Lipińska




fot. Beata Banach












PS. Od teraz w końcu będziecie mnie widzieć w jakości full HD, a ja będę mogła zrealizować wszystkie swoje pomysły, które na tę chwilę odkładałam od miesięcy :) Ah moje cacuszko, love, love, love! <3 br="">



Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam! Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz