niedziela, 26 stycznia 2014

Pracująco #5 - zlecenia komercyjne, sesje, klientki studniówkowe.

Cześć! Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z mojej pracy i jej kulis. Mam w tym ogromne zaległości, jak zawsze. Ale to dlatego między innymi, że trudno mi zebrać do kupy na raz backstage oraz efekty, bo na pewne zdjęcia lub filmy czeka się długi czas, a zawsze coś pojawi się w trakcie i potem się wszystko kumuluje. 

Na rozgrzewkę moja najostatniejsza metamorfoza studniówkowa. 
Niebieskie oczy na życzenie klientki, bo wiecie, że ja za tym kolorem nie przepadam, jednak mamy chyba dobry przykład na to, że niebieski makijaż oka nie zawsze wygląda kiczowato
Zero poprawki twarzy programem. Sam mejkap!


A teraz najpierw zlecenia komercyjne:

Niedawno miałam przyjemność pracować na/z Mistrzyni świata fitness Natalią Gacką, gdzie wykonywaliśmy kalendarz z Szamocki-studio dla firmy Lsv Technika. 








Przy reklamie katalogowej marki SOFA, którą tworzyliśmy jako team Proxymedia.





No i efekt: 


Dalej moja ukochana sesja nad jeziorem w -10 stopniach.





modelka: Agnieszka Kowalska

I żeby nie zanudzić, to jeszcze tylko kilka klientek prywatnych i tyle: 



tutaj kolor był dobrze dopasowany, nie za jasny, tylko wiecie jak to jest z podkładami z SPF 




Co Wy na to ? 
Pewnie nic, bo co mielibyście na to powiedzieć. Jakoś zakończyć ten wpis muszę haha :)

No więc miłego niedzielnego popołudnia, do zobaczenia jakkolwiek za kilka dni! Chyba za dwa ;*

Pozdrawiam, 

Emilia Cecylia


3 komentarze:

  1. Sesja nad jeziorem piękna ;) Makijaż studniówkowy bardzo ciekawy, ale na pierwszym zdjęciu konturowanie czoła wygląda na bardzo ciemne... pewnie to efekt fleszu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety zwykły flesz lustrzanki nie jest przyjacielem makijażu :/

      Usuń
  2. sesja nad jeziorem bajkowa *.*

    OdpowiedzUsuń