sobota, 22 czerwca 2013

Moje malowidła na sesjach zdjęciowych.


Sesji zdjęciowych a także klientek miałam już od groma, ale na tym blogu ich nie publikowałam stąd też chciałabym nadrobić zaległości i co jakiś czas, tak i dziś wrzucić co nieco, żeby pokazać swoją twórczość i co to udało mi się na kimś zmalować.

Dzisiaj trzy sesje w pigułce. W formie zdjęć i wideo. Dla każdego coś dobrego. W wideo gratisowo można zobaczyć krótkie ujęcia zza kulis sesji.


Ja w roli modelki. Bałam się, że się nie sprawdzę do takiej sesji typu beauty, ale myślę, że całkiem sobie poradziłam, co ? Powiększyłam sobie usta i bardzo rozświetliłam oczy plus wytrzeszcz. Stąd jestem taka nie do poznania.





Metamorfoza w stylu Elizabeth Taylor.



Podobne? 

Trzecia to dość oryginalna na obrazach z rzutnika. 

I to tyle na dzisiaj. Która sesja/makijaż przypadł Wam najbardziej do gustu?

pozdrawiam, 





1 komentarz:

  1. super metamorfoza, modelka stworzona do bycia Talyor! Mega zdjecia.

    OdpowiedzUsuń