czwartek, 27 listopada 2014

2 tutoriale -> 2 najgorętsze i bardzo efektowne trendy na sezon zimowy.


Zobaczcie 2 najnowsze moje tutoriale makijażowe jakie przygotowałam. To są moje ukochane makijaże na sezon zimowy. Tylko takie preferują i kreuję w pracy, m.in do lookbooków prezentujących kolekcje jesienno-zimowe. Są to inspiracje, które kumulują wszystkie 4 najgorętsze trendy, ale można je nosić oddzielnie. Albo same ciemne przydymione oko, albo same śliwkowe lub czekoladowe usta. Ja sama tak właśnie tylko się  noszę w te miesiące, chociaż często preferuję także połączenie mocnego oka i mocnych ust. A Ty?

 





 Przy okazji tego makijażu sprzedaję Wam trick wizażystów, jeden z moich ulubionych, czyli jak stworzyć upragniony kolor ust bez użycia i kupowania szminki, dlatego warto obejrzeć powyższy tutorial. Bardziej wtajemniczone pewnie się domyślą. Tak, chodzi o cienie do powiek. W wideo pokazuję jak to wykonać z jak najlepszym efektem. Polecam obejrzeć :)





Pozdrawiam, całuję, tulę,
Emilia Cecylia

2 komentarze:

  1. W pierwszym makijażu bardzo podobają mi się usta a drugim oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie pozostaje Ci nic innego jak połączyć sobie to w jeden makijaż :D

      Usuń